Αρχική

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Όταν έχετε διάρροια


Τι πρέπει να προσέχετε όταν έχετε διάρροια


  • Όταν έχετε διάρροια πρέπει να καταναλώνετε αρκετά υγρά στη διάρκεια της ημέρας (με τη μορφή νερού, σούπας, χυμών, λαχανικών) για να μην πάθετε αφυδάτωση.
  • Η καφεΐνη και η σοκολάτα μπορεί να επιδεινώσουν τη διάρροια.
  • Στην οξεία φάση της διάρροιας αποφύγετε τις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως τα ωμά λαχανικά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.
  • Καταναλώστε μπανάνες, μήλα και ρύζι που είναι αντιδιαρροϊκά τρόφιμα.
  • Επειδή η διάρροια μπορεί να οφείλεται σε δυσανεξία στη λακτόζη, αντί για γάλα καταναλώστε γιαούρτι ή τυρί.
Συνιστώμενα τρόφιμα
  • Οι τροφές που είναι χαμηλές σε φυτικές ίνες και είναι μαλακές και εύπεπτες θα βοηθήσουν να μειωθεί ο κίνδυνος της διάρροιας. Τέτοιες τροφές είναι τα μήλα, τα ζυμαρικά, το άσπρο ρύζι, το άσπρο ψωμί, τα κουλούρια, τα μαγειρεμένα δημητριακά, γιαούρτι και το τυρί.
Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται
  • Τα τρόφιμα που είναι υψηλά σε φυτικές ίνες, τα σκληρά, τα λιπαρά και τα πικάντικα θα πρέπει να αποφεύγονται αμέσως μετά την επέμβαση, γιατί μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερικές ενοχλήσεις. Αυτά είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το ψωμί ολικής αλέσεως, τα ωμά λαχανικά, τα ωμά φρούτα και το σκληρό κρέας.
  • Τα τρόφιμα που μπορούν να φέρουν διάρροια περιλαμβάνουν το μπρόκολο, το σπανάκι, τα ξερά φασόλια, τα φρέσκα φασόλια, η σοκολάτα, η καφεΐνη, το κόκκινο κρασί, τα δαμάσκηνα και η μπύρα. Τα τρόφιμα που δημιουργούν αέρια ή μετεωρισμό περιλαμβάνουν τα εσπεριδοειδή, τα βερίκοκα, τις μπανάνες, τις σταφίδες, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα καρότα, το λάχανο, τις μελιτζάνες, τα κρεμμύδια, τα φασόλια, το ψωμί, το σιτάρι, τις πατάτες, το γάλα, τα γάλακτοκομικά προϊόντα και τα λιπαρά τρόφιμα.
  • Είναι σύνηθες τα άτομα που υποβάλλονται σε εκτομή εντέρου να έχουν διάρροια ή δυσκοιλιότητα και πολλά αέρια. Αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί το σώμα χρειάζεται χρόνο για να αντικαταστήσει τα ένζυμα και τα βακτήρια που βοηθούν στην απορρόφηση των τροφών. Εδώ μπορεί να βοηθήσουν πολύ τα προβιοτικά.
by Savvi Diet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου