Αρχική

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Τροφές για να χτίσετε τους μυς σας


Τα πιο σημαντικά τρόφιμα για όσους επιθυμούν αύξηση της μυϊκής μάζας
Είναι ευρέως γνωστό ότι η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι ένα από τα πιο σημαντικά τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνονται μετά από άρση βαρών. Η Πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι ένα μείγμα από σφαιρικές πρωτεΐνες που απομονώνονται από τον ορό γάλακτος, το υγρό υλικό που δημιουργείται, ως παραπροϊόν της παραγωγής τυριού. Ορισμένες προκλινικές μελέτες σε ποντίκια έχουν δείξει ότι η πρωτεΐνη ορού γάλακτος μπορεί να έχει αντιφλεγμονώδεις και αντικαρκινικές ιδιότητες. Η πρωτεΐνη θα πρέπει να λαμβάνεται με νερό,  έτσι ώστε να απορροφάται όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Όμως και άλλα τρόφιμα πρέπει να καταναλώνονται για να μεγιστοποιήσει η δυνατότητα να ''χτιστούν'' οι μυς μετά από μια προπόνηση.
Οι καλύτερες τροφές για να χτιστούν οι μυς μετά από μια προπόνηση:
-Για την τόνωση του σακχάρου στο αίμα μαζί με την πρωτεΐνη πρέπει να ληφθούνυδατάνθρακες γρήγορης απορρόφησης (πατάτες, κατά προτίμηση στο φούρνο, άσπρο ρύζι, φρέσκο ψωμί).
-Επίσης, λίγο αργότερα απαιτούνται πηγές πρωτεϊνών βραδείας απορρόφησης, για να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη των  μυών  κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τέτοια είναι η βραδέως διαλυτή πρωτεΐνη καζεΐνη που βρίσκεται σε γαλακτοκομικά προϊόντα και μπορεί, επίσης, να αγοραστεί ως ένα συμπλήρωμα. Η πρωτεΐνη καζεΐνη βοηθά δίνοντας δομικά υλικά για το χτίσιμο των μυών. Το γάλα είναι, επίσης, μια καλή  πηγή (βιολογικό γάλα). Το γιαούρτι είναι πολύ καλό μετά την προπόνηση για να χτιστεί ο  μυς (βιολογικό γιαούρτι).Τα  ελληνικά γιαούρτια έχουν πολύ υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και είναι πολύ πιο υγιεινά. Το τυρί cottage λειτουργεί, επίσης, καλά ως μία βραδείας απορροφήσεως πηγή πρωτεΐνης.
-Δεξτρόζη και μαλτοδεξτρίνη. Αυτά τα δύο στοιχεία μπορούν να αγοραστούν ως συμπληρώματα ή και καταναλώνονται σε καραμέλες. Επίσης, περιέχονται σε γλυκά.
-Όσο για τα αυγά, έχουν σημαντικό ρόλο στην υγιεινή διατροφή για όλους και ιδιαίτερα για τους bodybuilders. Τα αυγά περιέχουν περίπου 6 γραμμάρια υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης, τόσο υψηλή που χρησιμοποιείται ως το πρότυπο με το οποίο μετρώνται τα άλλα τρόφιμα. Τα αυγά είναι, επίσης, μια πλούσια πηγή βιταμινών, συμπεριλαμβανομένων των A, E και K και μια σειρά από βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως η Β12, ριβοφλαβίνη και φυλλικό οξύ. Τα αυγά περιέχουν, επίσης και τα οκτώ απαραίτητα αμινοξέα που απαιτούνται για τη βέλτιστη αποκατάσταση των μυών και την οικοδόμηση, αλλά και πολύτιμα μέταλλα όπως το ασβέστιο, ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος.
Όσο για το λίπος που περιέχουν τα αυγά, το λευκό μέρος του αυγού δεν περιέχει λίπος, ενώ  ο κρόκος ενός αυγού (κίτρινο μέρος) περιέχει περίπου 5 γραμμάρια λίπους, αλλά μόνο ένα μικρό ποσοστό από αυτό είναι κορεσμένο λίπος (Κακό Λίπος) - περίπου 1,6 γραμμάρια. Αλλά τα άτομα που θέλουν να αποκτήσουν μυϊκή μάζα έχουν ιδιαίτερη ανάγκη για λίπος, γιατί έχουν υψηλές απαιτήσεις για ενέργεια. Τα αυγά περιέχουν χοληστερόλη, αλλά δεν αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα. Τα αυγά είναι εύπεπτα και απορροφώνται και είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τη διασφάλιση μιας ισορροπημένης διατροφής για τους bodybuilders και όσους επιθυμούν αύξηση της μυϊκής μάζας.
by Savvi Diet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου