Αρχική

Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2013

Διατροφή για τη δυσμηνόρροια


Τροφές που πρέπει να τρώτε όταν έχετε δυσμηνόρροια
Γνωρίζατε ότι μερικές ιδιαίτερα θρεπτικές τροφές, μπορούν να μειώσουν τους πόνους και τα δυσάρεστα συμπτώματα της περιόδου;
  • Καλά λίπη: Τα καλά λίπη που βρίσκονται στο αβοκάντο, στο σολομό, στους ξηρούς καρπούς και το ελαιόλαδο μπορούν να μειώσουν τους πόνους της περιόδου. Παίζουν σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του κάθε κυττάρου του οργανισμού μας με αποτέλεσμα να μειώνουν το πρήξιμο στο στήθος, τους πόνους στην κοιλιά, αλλά και τις γενικότερες ενοχλήσεις.
  • Γιαούρτι: Ένα γιαούρτι, κατά προτίμηση με χαμηλά λιπαρά, μπορεί να εξισορροπήσει τα επίπεδα του ασβεστίου στον οργανισμό μας τις δύσκολες μέρες. Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά τη διάρκεια της περιόδου τα επίπεδα του ασβεστίου πέφτουν, τα οποία προκαλούν πρήξιμο του σώματος και κακή διάθεση.
  • Μπανάνες: Ένα φρούτο απαραίτητο για τις δύσκολες μέρες, καθώς περιέχει ποτάσιο. Τα χαμηλά επίπεδα ποτάσιου στον οργανισμό μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεσή σας και να προκαλέσουν κράμπες.
Πηγή
myworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου