Αρχική

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Γιατί οι γυναίκες δεν προτιμούν το κινέζικο μασάζ


Μερικά πράγματα δεν είναι για όλους 
Είχε λίγο καιρό που μια φίλη μου προσπαθούσε μα με πείσει να πάω να κάμω μασάζ.
Όσο παράξενο και αν ακούγεται, δεν είχα κάνει μέχρι χθες επαγγελματικό μασάζ ...
Της ιστορίας προηγήθηκε ο εξής διάλογος:
Πίνοντας καφέ με τη φίλη μου...
Εγώ: ''Χθες στραβοκοιμήθηκα. Πονώ εδώ δεξιά που είναι ο λαιμός. Άσε που πήγα να σκουπίσω σήμερα πριν έρθεις και  νομίζω ότι πιάστηκε και η μέση μου.''
Η φίλη μου- ''Μα σου είπα χίλιες φορές, πήγαινε και κάνε  κανένα μασάζ να χαλαρώσεις. Εγώ  το έχω στάνταρ μια φορά το μήνα. Δες το σαν treat for yourself, κάτι που θα σου κάνει καλό στην υγεία στην τελική. Να σου κλείσω  εγώ το ραντεβού.''
Εγώ: Να σου πω την αλήθεια ρε φιλενάδα, δεν μπορώ πολύ ώρα να με πασπατεύουν. Εδώ στο κομμωτήριο πάω για τη ρίζα και όταν με λούζει στο λουτήρα η βοηθός, θέλω να την δείρω.
Η φίλη μου- ''Ε σκέψου πόση αρνητική ενέργεια έχεις μέσα σου!''
Εγώ: ''Τι αρνητική ενέργεια;''
Η φίλη μου- ''Έχεις μέσα σου αρνητική ενέργεια και είσαι σφιγμένη. Σφιγμένη φιλενάδα. Τέλειωσε.  Θα σου κλείσω ραντεβού για μασάζ. Θα πας αργά το βράδυ μετά τη δουλειά και μετά θα έρθεις να κοιμηθείς σαν αγγελούδι!''
Εγώ: ''Μα σου λέω δεν  θέλω!''
Η φίλη μου- ''Σιωπή!''
Να μεν τα πολυλογούμε... Μου έκλεισε ραντεβού σε μια κοπέλα που άκουσα και εγώ προσωπικά ότι είναι πολύ καλή μασέρ.
Εψές, κατά τις 8 έφτασα στο ινστιτούτο. Την ώρα που έμπαινα έβγαινε μια άλλη κοπέλα φανερά "χαλαρωμένη" και ανανεωμένη και λέω στον εαυτό μου "Α, τελικά μπορεί όντως να είναι καλή ιδέα".
Μπαίνω μέσα. Η μασέρ, μια πολύ συμπαθητική και χαμογελαστή κοπέλα, με υποδέχεται. Τα φώτα είναι σβηστά, κεράκια ανάβουν γύρω από το κρεβάτι του μασέρ), καίγονται δύο essence sticks και ακούγεται μια εξωτική μουσική!
-"Ώστε είναι η πρώτη σου φορά που κάνεις μασάζ", αποκρίνεται με γλυκύτατη σιγανή φωνούλα η κοπέλα... τόσο σιγανή,σε σημείο που της ζήτησα 2 φορές να μου ξανακάνει την ίδια ερώτηση.
-"Ναι, η φίλη μου επιμένει ότι πρέπει να χαλαρώσω, έχω και κάτι μυϊκούς πόνους τον τελευταίο καιρό και είπα να δοκιμάσω", αποκρίνομαι.
-"Ωραία! Βγάλε τα ρούχα σου, ξάπλωσε και εγώ πάω να κλειδώσω την πόρτα".
Τώρα γιατί τούτη η φράση μου λέει ότι το τι θα ακολουθήσει δεν θα είναι μασάζ δεν ξέρω...
Η μασέρ επιστρέφει στο δωμάτιο και εγώ είμαι έτοιμη!
Ξεκινά από τα πόδια... Φτάνοντας στον πρώτο σύνδεσμο μυών νιώθω ένα οξύτατο πόνο να διαπερνά όλο μου το πόδι..
-"ΑΑΑααα!", μου ξεφεύγει η πρώτη κραυγή.
-"Χαλάρωσεεε..χαλάρωσεεε..Μη φοβάσαι..είναι φυσιολογικό να πονάς λίγο ώσπου να συνηθίσεις την πίεση..Θα κάνω όσο πιο απαλά γίνεταιιιι", μου λέει με καθησυχαστική φωνή η κοπέλα... Να την πιστέψω;;;
Τελοσπάντων, το μαρτύριο συνεχίζεται. ΄Με πιέζει τόσο πολύ που θέλω να της κάτσω την κλωτσιά... Δεν φτάνει αυτό, εκεί που πονώ παραπάνω, εκεί μου ασκεί παραπάνω πίεση.. Σφίγγομαι..σφίγγομαι να μεν τσιρίξω, προσπαθώ να σκέφτομαι γκέισες να χορεύουν στον ρυθμό της  μουσικής... προσπαθώ να σκεφτώ ότι προφανώς ο πόνος θα διώξει τα πιασίματα του της σκούπας... θωρώ τα κεράκια και πιέζω τον εαυτό μου να συγκεντρωθεί στη φλόγα τους... μυρίζω τα essense sticks και εύχομαι να μαστουρωθώ να μην νιώθω τον πόνο...
Μπορώ να πω ότι στην μια ώρα και ένα τέταρτο μασάζ, η φάση που ένιωσα ότι εχαλάρωσα ήταν όταν σταμάταγε να με ζουλά σαν παστό κρέας. Την ώρα που τέλειωσε η μασέρ, και αφού ένιωθα σαν να με κλωτσούσαν δέκα σε όλα τα πιθανά μυικά κομμάτια μου, γυρίζει και μου λέει:
-"Ξέρεις, την ώρα που έκανα την τελική κίνηση (ζίου ζίτσου) πάνω σου ένιωσα ότι το άγχος σου δεν έφυγε με τη δική μου εκπνοή (!!;;;)... Αλλά πιστεύω είναι επειδή δεν ήρθες καλά προετοιμασμένη και επειδή ήταν η πρώτη σου φορά"...
Πάντα με το γλυκό της χαμογελαστό ύφος, μου την έσυρε κανονικά, σαν να μου έλεγε ότι αν δεν δούλεψε πάνω σου, δεν φταίμε εμείς!
Anyway ήρθα σπίτι και δεν ήθελα να πέσω... Νομίζω κάθε άλλο παρά χαλαρή με έκανε το μασάζ... Σήμερα το πρωί, σηκώθηκα 10 φορές πιο πιασμένη από προχτές και καθώς γράφω αυτό το άρθρο,νιώθω πραγματικά ότι είμαι ένας χρησιμοποιημένος σάκος του μποξ.
Τελικά υποθέτω, μερικά πράματα δεν κάνουν για όλους τους ανθρώπους...
-''Άοοοοουυυυ...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου