Αρχική

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως



Όπως και να το κάνουμε είναι υγιεινά


Τα μακαρόνια ολικής αλέσεως δίνουν ενέργεια, υγεία κι ευεξία.
Ακόμη και για δίαιτα είναι κατάλληλα. Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως είναι θρεπτικά, αλλά και αδυνατίζουν, ιδίως όταν είναι από σιτάρι ολικής αλέσεως.
Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως αποτελούν μία από τις πιο ωφέλιμες τροφές, καθώς είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, σίδηρο, αντιοξειδωτικά, ασβέστιο και πρωτεϊνες, ενώ είναι φτωχά σε λιπαρά νάτριο και θερμίδες.
Επιπλέον, η υψηλή περιεκτικότητα των ζυμαρικών ολικής αλέσεως σε νερό (έως 70% όταν είναι βρασμένα) ενισχύει την διαιτητική τους δράση, γιατί προσφέρει κορεσμό. Κορεσμό προσφέρουν και οι φυτικές ίνες που περιέχουν.
Ακόμη, περιέχουν μεγάλο ποσοστό τρυπτοφάνης που ενισχύει την καλή διάθεση με την έκκριση της σεροτονίνης.
Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως περιορίζουν τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου, της ουροδόχου κύστεως, αλλά και των ωοθηκών.
Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως φροντίζουν την καρδιά, καθώς περιορίζουν την κακή LDL χοληστερόλη και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.
Διαθέτουν αντιγηραντική δράση χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ (ΑΝΑ 100 g):
Πρωτεΐνες: 12 g,
Λιπαρά: 2 g (κορεσμένα 2γρ, χοληστερίνη 0γρ)
Υδατάνθρακες: 64 g,
Ενέργεια: 323 Kcal
Νάτριο: 8mg
Φυτικές ίνες: 12 g
www.emedi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου