Αρχική

Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

Τα ιδανικά ροφήματα για την άσκηση


Ενυδάτωση στην άσκηση 
Όλοι γνωρίζουμε ότι η έντονη σωματική άσκηση μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση.
Τα ροφήματα που θα σας βοηθήσουν να συμπληρώσετε τα υγρά, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που χάνετε στη διάρκεια της προπόνησης:
-Νερό.
-Αθλητικά ποτά.
-Χυμός από κεράσι. Είναι ιδανικό ποτό για δραστηριότητες , όπως τρέξιμο και ποδήλατο. Ειδικά πριν από τον μαραθώνιο αγώνα, χαρίζει λιγότερη μυϊκή κόπωση. Καταναλώστε 3 ποτήρια καθημερινά.
-Πράσινο τσάι. Κατάλληλο για κάθε αθλητική δραστηριότητα. Η καφεΐνη που υπάρχει στο τσάι αυξάνει την αντοχή στην άσκηση. Ακόμη βοηθάει με τις κατεχίνες στο να καεί περισσότερο λίπος κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης. Καταναλώστε 4 ποτήρια καθημερινά κατά προτίμηση πριν την άσκηση.
-Γάλα με χαμηλά λιπαρά. Η πρωτεΐνη που περιέχει το γάλα βοηθάει στην ανάπλαση των καταπονημένων μυϊκών ινών. Το ασβέστιο και η βιταμίνη D δυναμώνουν τα οστά και βοηθούν στην καύση του λίπους. Καταναλώστε 4 ποτήρια καθημερινά κατά προτίμηση μετά την άσκηση
-Λεμονάδα με τζίντζερ. Προσθέστε μισό κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ σε μισό λίτρο λεμονάδα. Το τζίντζερ έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες κια βοηθάει στη μείωση του μυϊκού πόνου κατά 25%.
emedi exercise education

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου