Αρχική

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Σας πονάει ο αυχένας σας;



Τι κάνετε όταν είστε μόνοι σας και σας πονάει ο αυχένας σας;

Ανακουφιστείτε, με μια απλή άσκηση σιάτσου (shiatsu) που θα την κάνετε μόνοι σας στον εαυτό σας.
Η απλή τεχνική των πιέσεων do-in είναι ιδανική για να διώξετε το στρες, αλλά και τον πόνο στον αυχένα.
Το αυτομασάζ, άλλωστε χρησιμοποιείται στην Ανατολή εδώ και πέντε χιλιετίες.
Η τεχνική do-in είναι ίδια με την ρεφλεξολογία,  με την διαφορά ότι αντί για μόνο πίεση στον αυχένα, επιπλέον τρίβουμε και χτυπάμε ελαφρά τον ‘’μεσημβρινό’’ της χολής που ρυθμίζει το χιούμορ μας.


Τεχνική
  • Τοποθετήστε το δεξί σας χέρι στο σβέρκο σας. Ασκείστε πίεση στη βάση του κεφαλιού και συνεχίστε προς τους ώμους. Εκτός από πίεση, θυμηθείτε να τρίψετε και να χτυπήσετε ελαφρά τον ’’ μεσημβρινό’’ της χολής .
  • Έτσι θα χαλαρώσετε την αυχενική περιοχή, θα ανακουφιστείτε από τον πόνο και την ένταση που συσσωρεύεται εκεί, αλλά και θα βοηθήσετε στην παραγωγή των ενδορφινών, αυξάνοντας το χιούμορ σας και την ευτυχία σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου