Αρχική

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Αντιμετωπίστε τις ιώσεις τρώγοντας


Διατροφή και ιώσεις
Η περίοδος που διανύουμε είναι επικίνδυνη για κρυολογήματα και λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος
Απαραίτητη είναι η ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος
Οδηγίες για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος μέσω της διατροφής:
-Τρώτε τουλάχιστον 2-3 φρούτα την ημέρα ή πίνετε 1 μεγάλο ποτήρι στυμμένο χυμό φρούτων
-Συνοδεύετε τα γεύματά σας με 1 σαλάτα
-Καταναλώνετε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια, όπως μπακαλιάρο, σκουμπρί, σολομό
-Προτιμήστε κοτόπουλο χωρίς πέτσα, μοσχάρι φιλέτο και συκώτι για κρέας
-Aυξήστε την κατανάλωση δημητριακών και προϊόντων ολικής αλέσεως
-Αυξήστε την κατανάλωση ωμών ξηρών καρπών, όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα
-Καταναλώστε για έλαια, μόνο ελαιόλαδο
-Πίνετε άφθονο νερό, που διατηρεί την ισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και βοηθάει στην αποβολή άχρηστων ουσιών που μεταβολίζονται στο σώμα μας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου