Αρχική

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Διώξτε τον πόνο από τη μέση και τον αυχένα


Ανακουφιστείτε από τον πόνο στη μέση και τον αυχένα
Διώξτε τον πόνο από τη μέση και τον αυχένα με μια απλή άσκηση σιάτσου (shiatsu), που θα την κάνετε μόνοι σας στον εαυτό σας.
Η απλή τεχνική των πιέσεων do-in είναι ιδανική για να διώξετε το stress, αλλά και τα δυσάρεστα συναισθήματα.
Το αυτομασάζ, άλλωστε χρησιμοποιείται στην Ανατολή, εδώ και πέντε χιλιετίες.
Η τεχνική do-in του σιάτσου για τον πόνο στη μέση και στον αυχένα.
Περάστε τα χέρια στην πλάτη σας, κάντε τα δάκτυλά σας μπουνιά και ανεβάστε τα όσο πιο ψηλά μπορείτε, ιδανικά ως τη βάση των ωμοπλατών και συνεχίστε στον αυχένα. Το σημαντικό είναι να μην ζοριστείτε, γι΄αυτό μην βάλετε πολύ δύναμη.
Εκπνέοντας, ρίξτε ελαφρές μπουνιές στην πλάτη σας, κρατώντας τα χέρια σας κοντά στη σπονδυλική στήλη ως το ιερό οστό και ύστερα αντιστρέψτε την κατεύθυνση ως τον αυχένα.
Έτσι θα τονωθείτε και θα απαλλαγείτε από τον πόνο στη μέση και στον αυχένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου