Αρχική

Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

Pilates στην εγκυμοσύνη


Το Πιλάτες  είναι μια από τις καλύτερες μεθόδους γυμναστικής κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά και της μετέπειτα περιόδου κατά την οποία λαμβάνει μέρος η σωματική αποκατάσταση. 
Είναι  ο ευκολότερος τρόπος για να μείνετε σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το πιλάτες είναι ένας τύπος άσκησης του μυαλού και του σώματος και βοηθά στην ενίσχυση των μυών που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
Η βοήθεια που παρέχει στις εγκύους αναλύονται παρακάτω:
•               Βοηθάει να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τους. Η φυσική αυτή μεταβολή που υφίσταται το σώμα της γυναίκας επιδρά όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στη ψυχολογία της.
•               Αντίληψη αλλαγών που υφίσταται το σώμα. Ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα των απλών και ακίνδυνων ασκήσεων που βοηθούν να κρατηθεί το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση, αντιλαμβάνονται καλύτερα τις αλλαγές που υφίσταται το σώμα αυτή την περίοδο και ενισχύεται το αίσθημα της ασφάλειας.
•               Αποφυγή σωματικών πόνων. Το pilates εναρμονίζει κάθε κίνηση με σωστή αναπνοή, έτσι ώστε να αποφεύγονται τα πιασίματα και τα πρηξίματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
•               Ευκολότερο τοκετό. Η διαδικασία του τοκετού γίνεται πολύ ευκολότερη. Ο καλός μυικός τόνος των μυών της λεκάνης κάνει πιο εύκολη την εξώθηση του νεογνού κατά την διάρκεια του τοκετού.
•               Το pilates βοηθάει πολύ τις γυναίκες στον τοκετό. Συνιστάται η άσκηση να γίνεται με εκπαιδευμένο προσωπικό και αν χρειαστεί με την βοήθεια οργάνων και μηχανημάτων.
emedi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου