Αρχική

Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

Η γερμανική δίαιτα Max Planck



Max Planck diet-Δίαιτα Max Planck
Η Max Planck δίαιτα αναπτύχθηκε από Γερμανούς ερευνητές.
Βασίζεται στα αυγά, το μοσχαρίσιο κρέας, τα λαχανικά και τα φρούτα.
Έχει διάρκεια  δύο εβδομάδες, προκαλεί αλλαγή του μεταβολισμού και βοηθά να διατηρήσετε το βάρος σας πιο εύκολα.
Η απώλεια βάρους είναι 9 κιλά σε δύο εβδομάδες!!!
Εάν σκοπεύετε να κάνετε αυτή τη δίαιτα, είστε υποχρεωμένοι να συμμορφώνεστε με όλους τους περιορισμούς!
Απαγορεύεται να πίνετε οποιοδήποτε είδος αλκοόλ και πρέπει να πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα υγρά την ημέρα (τσάι με λεμόνι /καφέ χωρίς ζάχαρη/νερό).
Μία φορά την εβδομάδα, σας επιτρέπεται να τρώτε το αγαπημένο σας φαγητό.
Τη δεύτερη εβδομάδα το μενού είναι το ίδιο και επαναλαμβάνεται.
Σε όλες τις περιπτώσεις, μπορείτε να φάτε όση σαλάτα θέλετε.
Για τους διαβητικούς υπάρχει τροποποιημένη δίαιτα max planck, με ενδιάμεσα γεύματα, για να μην απορυθμίζεται το σάκχαρο αίματος! Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο.

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ
Ημερομηνία έναρξης της δίαιτας:                                                           
Βάρος σώματος και λίπος:                                 Προηγούμενο:    

Δευτέρα
Πρωί: καφές (χωρίς ζάχαρη ή γάλα)
Μεσημεριανό: 2 αυγά βραστά και σπανάκι (με λίγο αλάτι), όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)
Δείπνο: στη σχάρα μοσχαρίσια μπριζόλα και μια σαλάτα με σέλινο, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)

Τρίτη
Πρωί: καφές (χωρίς ζάχαρη ή γάλα)
Μεσημεριανό: στη σχάρα μοσχαρίσια μπριζόλα, σαλάτα μαρούλι και φρούτα, όσα θέλετε (χωρίς ψωμί)
Βραδινό: ζαμπόν, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)

Τετάρτη
Πρωί: καφές (χωρίς ζάχαρη ή γάλα), 50 γρ. ψωμί
Μεσημεριανό: 2 αυγά βραστά με μαρούλι και ντομάτα, όσο εσείς θέλετε (χωρίς ψωμί)
Βραδινό: ζαμπόν και σαλάτα, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)

Πέμπτη
Πρωί: καφές (χωρίς ζάχαρη ή γάλα), 50 γρ ψωμί
Μεσημεριανό: 1 αυγό, καρότα μαγειρεμένα ή ωμά, όσα θέλετε, ελβετικό τυρί  όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)
Δείπνο: γιαούρτι με φρούτα, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)

Παρασκευή
Πρωί: καφές (χωρίς ζάχαρη ή γάλα), ωμά καρότα με λεμόνι και τίποτα άλλο
Μεσημεριανό: βραστό ψάρι, ντομάτες, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)
Δείπνο: χάμπουργκερ στη σχάρα, σαλάτα πράσινη, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)

Σάββατο
Πρωί: καφές (χωρίς ζάχαρη ή γάλα), 50 γρ ψωμί
Μεσημεριανό: Ψητό κοτόπουλο, όσο θέλετε (χωρίς ψωμί)
Βραδινό: 2 βραστά αυγά, καρότα, όσα  θέλετε (χωρίς ψωμί)

Κυριακή
Πρωί: τσάι με λεμόνι και τίποτα άλλο
Μεσημεριανό: χάμπουργκερ στη σχάρα, φρούτα, (χωρίς ψωμί)
Δείπνο: ό, τι θέλετε, όσο θέλετε (αγαπημένο φαγητό)

- Επαναλάβετε αυτή τη δίαιτα ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ακόμη
by Savvi Diet


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου